Tesla: rënie e ndjeshme në tregun e aksioneve. Konkurrenca kineze po i bën gjigantët e makinave elektrike të vuajnë.

Në një kthesë të papritur të ngjarjeve që tronditën tregun e makinave elektrike, Tesla, gjiganti Palo Alto i udhëhequr nga Elon Musk, raportoi rënien e parë të konsiderueshme të shitjeve që nga tremujori i dytë i 2020.
Me një rënie prej më shumë se 5% në vlerën e aksioneve të saj, prodhuesi i automjeteve ka parë afro 30 miliardë dollarë avullim nga vlera e tij e tregut, që tani qëndron në 527 miliardë dollarë.
Kjo rënie shënon një moment kritik për Teslën, e cila ka dominuar sektorin e makinave elektrike në vitet e fundit falë një kreshendo të sukseseve komerciale.
Në tre muajt e parë të vitit 2024, Tesla dorëzoi 386,810 automjete, me një rënie prej 8,5% nga viti në vit dhe 20% më pak nga tremujori i fundit i 2023. Këto shifra janë shumë më poshtë se pritshmëritë e industrisë, analistët, të cilët kishin parashikuar rreth 443 mijë dërgesa.
Tesla: një rënie në shitje edhe për shkak të makinës së re elektrike të Xiaomi
Arsyet për këtë rënie përfshijnë ramp-up del Modello 3 Highland dhe ndërprerjet për shkak të faktorëve të jashtëm, si tensionet në Detin e Kuq dhe një zjarr zjarrvënie në Gigafactory Berlin. Megjithatë, përtej këtyre justifikimeve, shfaqet një realitet më kompleks, i karakterizuar nga konkurrenca në rritje dhe kërkesa në rënie në të gjithë sektorin e makinave elektrike.
Konkurrenca, veçanërisht nga Kina, po bëhet gjithnjë e më agresive. Në këtë kuadër, Xiaomi, gjiganti i elektronikës së konsumit, ka bërë hyrjen e tij të guximshme në tregun e makinave elektrike, duke prezantuar makinën e saj të parë, SU7.
Ky automjet sportiv tërhoqi shpejt vëmendjen e tregut, me aksionet e Xiaomi që regjistrojnë një rritje mbresëlënëse prej 8.57% në bursën e Hong Kongut. Ky sukses ka bërë që vlerësimi i Xiaomi të tejkalojë ato të gjigantëve të automobilave si General Motors dhe Ford.
SU7, me një çmim bazë nën 30,000 dollarë, ofron një propozim tërheqës me vlerë në tregun e mbipopulluar të automjeteve elektrike të Kinës, duke sfiduar drejtpërdrejt Modelin 3 të Teslës.
Xiaomi: synon të kapërcejë Tesla me një çmim konkurrues?
Çmimi konkurrues, i kombinuar me reputacionin e Xiaomi për inovacion dhe cilësi, mund të përfaqësojë një pikë kthese për sektorin, duke inkurajuar adoptimin më të madh të automjeteve elektrike nga konsumatorët.
Ky skenar e paraqet Teslën me sfida të paprecedentë. Pas viteve të rritjes së pandalshme, kompania tani e gjen veten që duhet të lundrojë në ujërat e turbullta, me kërkesë në rënie dhe konkurrencë që po bëhet gjithnjë e më e sofistikuar dhe agresive.
Thirrja e Musk për një kërcim teknologjik, veçanërisht përmes zhvillimit të drejtimit autonom, mund të jetë vendimtare për ruajtjen e avantazhit konkurrues të Teslës.
Ndërkohë, industria globale e automobilave po përjeton një transformim sizmik, me lojtarë të rinj që hyjnë në lojë dhe sfidojnë pozicionet e vendosura. E ardhmja e makinave elektrike është më e hapur se kurrë, me mundësi dhe rreziqe që bashkëjetojnë në një treg që ndryshon me shpejtësi.
Për Teslën, si dhe rivalët e saj, inovacioni i vazhdueshëm dhe aftësia për t’u përshtatur shpejt do të jenë vendimtare për të lundruar me sukses në këtë peizazh të ri.