Brand

Ja sa kushtojnë 5 markat më të vlefshme në botë në vitin 2023

Ja sa kushtojnë 5 markat më të vlefshme në botë në vitin 2023
Avatar
  • Published26 Tetor, 2023

Kompanitë më të mëdha në botë kanë grumbulluar dollarë që nga pandemia e Covid-19, duke grumbulluar fitime që nuk janë parë për shumë vite.

Kompania e të dhënave, njohurive dhe konsulencës, Kantar BrandZ, ka ndarë renditjen e 100 markave më të vlefshme në botë këtë 2023. Markat e teknologjisë dominojnë renditjen dhe Apple mbeti si marka më e vlefshme, e ndjekur nga Google dhe Microsoft. Në vendin e katërt është Amazon dhe pesëshen e parë e plotëson McDonald’s.

Po japim detaje të pesë markave më të vlefshme në botë:

Vlera e pesë markave më të vlefshme në botë

Apple

Për të dytin vit radhazi, Apple është marka më e vlefshme, sipas të dhënave nga renditja e Kantar BrandZ, bazuar në kapitalizimin e tregut dhe vlerën e dhënë nga vetë konsumatorët.

Apple ruan kurorën e saj në vitin 2023, me një vlerë marke prej më shumë se 880 miliardë dollarësh. Megjithatë, ajo pa vlerën e saj të bjerë pasi në renditjen e vitit 2022, ishte 947 miliardë dollarë.

Google

Kompania ruajti vendin e dytë në renditje pavarësisht se vlera e saj u ul nga 819 miliardë dollarë në 577 miliardë dollarë.

Microsoft

Nga ana tjetër, Microsoft zuri vendin e tretë pas rënies së Amazon në vendin e katërt në renditje. Kompania pa që vlera e saj ra nga 611 miliardë dollarë në 501 miliardë dollarë.

Amazon

Për këtë vit, Amazon ra në pozitën e katërt pasi vlera e saj ra nga 705 miliardë dollarë në 468 miliardë dollarë.

McDonald’s

Franchise e restoranteve është vendosur e pesta në renditjen e 100 markave më të vlefshme të vitit 2023. Kompania pati një rënie të vogël në vlerë, nga 196 miliardë dollarë në 191 miliardë dollarë.

Top 10 e markave më të vlefshme të vitit 2023 plotësohen nga:

• Visa: 169.092 milionë dollarë

• Tencent: 141.02 miliardë dollarë

• Louis Vuitton: 124.822 milionë dollarë

• MasterCard: 110,631 milionë dollarë

• Coca-Cola: 106,109 milionë dollarë

Në top 10, kompanitë e vetme që panë rritjen e vlerës së tyre ishin Louis Vuitton, me 400 milionë dollarë në 124.822 milionë dollarë dhe Coca-Cola nga 97 miliardë dollarë në 106 miliardë dollarë. Nga ana tjetër, të vetmet marka jo-amerikane në top 10 janë Tencent e Kinës dhe Louis Vuitton e Francës.

Avatar
Written By
bussinessalbania

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *