Teknologji

Bashkimi Europian sfidon ‘gjigantët’ e internetit me Aktin e Shërbimit Dixhital

Bashkimi Europian sfidon ‘gjigantët’ e internetit me Aktin e Shërbimit Dixhital
Avatar
  • Published26 Shtator, 2023

Bashkimi Europian po fillon të vendosë gjithnjë e më shumë pengesa për ‘gjigantët’ e internetit me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA). Nga respektimi i këtij akti,  do të zbatohen rregulla të reja dhe të rrepta për 19 gjigantë të teknologjisë globale, me objektiva të qarta: garantimin e transparencës, luftën kundër dhunës dhe dezinformimit në internet, gjithashtu dhe mbrojtjen ndaj të miturve.

Cilat kompani të mëdha teknologjike janë të përfshira?

Nga Amazon në TikTok, nga Google në Instagram, tek Wikipedia dhe App Store të Apple, platformat e prekura nga rregullorja e re janë ato që i shërbejnë të paktën 10% të popullsisë së Bashkimit Evropian (45 milionë njerëz) çdo muaj. Kompani të mëdha si Google Search, me 332 milionë përdoruesit e saj dhe Wikipedia, me 151 milionë, janë tani nën vëzhgim.

Rregullat e reja

DSA i kushton vëmendje të veçantë transparencës tek reklamat. Për shembull, ndalon shfaqjen e reklamave të bazuara në orientimin seksual, fenë ose të dhëna të tjera me tema sensitive.

Së fundmi, Snapchat njoftoi kufizime të rëndësishme për reklamat, për individë nën 18 vjeç. Amazon, Facebook, Instagram dhe TikTok gjithashtu kanë filluar të marrin masa të ngjashme. DSA kërkon gjithashtu krijimin e një arkivi të reklamave. Ndërkohë, platforma si Meta (ish Facebook) dhe Google kanë bërë tashmë përparim.

Për më tepër, DSA synon t’u japë përdoruesve kontroll më të madh mbi përmbajtjen e shfaqur nga algoritmet e platformave. Nick Clegg i kompanisë Meta, theksoi opsionet e reja që lejojnë përdoruesit të shikojnë përmbajtjen në mënyra të ndryshme nga ato të vendosura nga algoritmet e kompanisë. Snapchat dhe TikTok gjithashtu kanë njoftuar ndryshime në këtë drejtim.

Lufta kundër lajmeve të rreme

DSA kërkon moderim rigoroz të përmbajtjes, me fokus në luftimin e informacionit të rremë dhe përmbajtjes së dhunshme.

Platformat duhet të ofrojnë mjete efektive për raportimin dhe heqjen e një përmbajtjeje të tillë. Për shembull, Meta do të japë informacion për vendimet e moderimit në më shumë raste. Google dhe TikTok kanë njoftuar gjithashtu plane për të përmirësuar raportimin e përmbajtjeve të paligjshme.

Platformat e tregtisë elektronike, si Amazon, janë përgjegjëse për të luftuar përshtypjet e rreme dhe produkteve të falsifikuara. Amazon tashmë pretendon se i ka zbatuar tashmë shumë mjete mbrojtëse në këtë kontekst.

Po tani?

Ndërkohë që shumë platforma kanë filluar të respektojnë rregullat e reja, respektimi i plotë i këtyre rregullave, është ende shumë larg. Wikipedia, për shembull, planifikon të publikojë vlerësimin e rrezikut vetëm në vitin 2024. Amazon gjithashtu synon të përfundojë procesin e auditimit në të njëjtin vit.

Me gjobat e mundshme që arrijnë në 6% të të ardhurave globale, aksionet për këto platforma janë të larta. Vetëm koha do të tregojë nëse Akti ambicioz i Shërbimeve Dixhitale do të ketë efektin e dëshiruar, por një gjë është e sigurt: epoka e ‘ndëshkimit’ të gjigantëve të teknologjisë sapo ka filluar.

Avatar
Written By
bussinessalbania

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *